OSOBNÉ AUTOMOBILY[ reset ]

  • Kategória:
  • Značka:
  • Model:
  • Výkon:
  • Rok výroby:
  • Počet kilometrov:
  • Cena:
  • Stav vozidla:
  • Aktuálny počet inzerátov:
Rozšírené hľadanie

TECHNICKÉ PARAMETRE

  • Karoséria
  • Pohon
  • Prevodovka
  • Farba
  • Metalíza

MOTORIZÁCIA

  • Generácia
  • Verzia
  • Motor
  • Palivo
  • S preplňovaním

DETAILY

  • Servisná knižka
  • Havarované
  • Kúpené
  • Odpočet DPH
  • Pokračovanie leasingu

LOKALITA

  • Krajina:
  • Kraj:
  • Okres:
  • Mesto:

UŽÍVATEĽ

  • Id užívateľa
Zavrieť

VYHĽADÁVANIE

Hľadať:

POSLEDNE VIDENÉ

  • Žiadne inzeráty

VW PASSAT B8 Manager-ský parník

Trvalo dosť dlho, kým prišiel naozaj nový Passat, siedma generácia bola totiž len prezlečená predošlá, šiesta generácia, konkrétne 9 rokov. Uvádzaná ôsma generácia nemá z predošlej vôbec nič, samozrejme až na jednu veľmi dôležitú vec, extrémnu obľúbenosť u manažérov.  Stojí na novej modulárnej platforme MQB s priečne uloženým motorom. Pokiaľ ide o motorizácie,  šesťvalec už v ponuke nenájdeme, valce budú už len štyri, všetky spĺňajú normu Euro6 s výkonmi 88 až 206 kW.

Nový Passat sa scvrkol o 2 mm, ale rázvor narástol o 79 mm, z čoho profitujú hlavne všetci pasažieri, kolesá sa posunuli viac do rohov, čo určite prispieva k stabilite.

Dizajn naberá kúsok odlišný smer, či sa páči alebo nie je vecou vkusu, podľa mňa osobne je výraznejší a patrične luxusnejší.

Na palubu sa nasťahovalo, ako sa na túto dobu patrí, nepreberné množstvo elektronických asistentov a pomocníkov, spomeňme preto len tých najvýznamnejších. Čo sa ešte v žiadnom Passate, a ani Volkswagene neobjavilo, je virtuálny prístrojový panel s veľkosťou 12,3 palca, prvý model, ktorý disponuje touto technológiu, je nové Audi TT. Ponúka množstvo funkcií, napríklad ciferníky sa môžu zmenšiť a väčšiu časť zaberie zobrazenie navigácie. Bezkľúčový prístup a štart, adaptívny tempomat je už v tejto triede samozrejmosť, čo je ale opäť novinka v Passate, head-up displej, vodič si sám určí, ktoré informácie sa naňho budú premietať. Na stredovej konzole si môže zákazník vybrať multimediálne zariadenie s veľkosťou od 5 až do 8 palcov. Na obrazovke sa môže premietať 360 stupňový pohľad okolo auta, ďalšou novinkou je navádzací systém, ktorý pomáha vodičovi cúvať ku prívesu.

Pozrieme sa ešte ako sa inžinieri popasovali s úlohou spraviť interiér nový, ale ešte lepšie ergonomickejší, ako v predchádzajúcej generácii. Jednoznačne splnili úlohu na jednotku, všetko nájdete tam, kde to patrí a ešte to aj dobre vyzerá. Osobne sa mi veľmi páči nápad schovať výduchy klimatizácie do liniek, ktoré sa tiahnu celou šírkou interiéru.

Už poznáme aj ceny na slovenskom trhu, základný model si môžeme kúpiť za 20610,-EUR, ide o motor 1,4 TSi so 125 konskými silami, už v základe nájdeme napríklad LED denné svietenie, multikolíznu brzdu, parkovacie senzory vpredu aj vzadu, klimatizáciu a veľa ďalšieho. Na druhej strane cenníka nájdeme najvyššiu verziu s úplne novým naftovým motorom 2,0 BiTDi s výkonom 240 koní a s prislúchajúcou cenovkou 41820,-EUR.